Arkadaşlar; 75 lik yükleme 1. Saatim yüksek çıkmıştı 214 2.saat 138.. doktor dikkat etmemi diyetisyene yönlendirdi.. Neyse şuan evde ölçüm yapıyorum..
ama dikkat ettiğim halde özellikle sabah (yumurta domates salatalık peynir 1 dilim tam buğday ) 1. Saatim hep yüksek çıkıyor bu saydıklarımla 140-150 den aşağısı değil..
ama 2. Saat bakıyorum 100 oluyor.. Yani 1. Saatte problem var hep yüksek neden olabilir sadece sabah için insülin kullanmak işe yarar mı ? Mesela akşam yemekten sonra bu kadar yüksek olmuyor 1. Saat