Betulsna Telatabih Bnm regl olacağım gün olmadım 2.günü kan testi yaptırdım 73.70 çıktı iki gün arayla kan değerimi takip ettirdim şimdi 11+6 olduk. Hamilesiniz ama iki günde bir takip edin 2 katına yükseliyor sa sağlıklı bir gebeliktir. Gözünaydın olsun 🤗
Serpilcik Telatabih benim 16 ydı öğrendiğimde yükseldi .2 günde bi testi tekrar edin yükselir inşallah 🙏🏻
Limonumsu Canım hayırlı olsun 53 olması gebesin anlamına geliyor ki 5 üzeri gebelik kabul edilir çok yeni demek ki o yüzden alt seviyede değerin yarın ya da öbür gün tekrar test yaptırıp kadın doğum muayenelerine başla bence 🥰
Telatabih Daha önce regl günümde 37 çıkmıştı maalesef kimyasal oldu inşallah bu sefer düzenli atar 🤲🏻 Çok teşekkür ederim bilgileriniz için 😍
Deleted5544 benim reglden bir gün önce 27 çıktı. 2 gün sonrada 66 olmuştu. değeriniz düşük değil, 2 katı veya en az yüzde altmış yükselme varsa sağlıklı gebeliktir ☺️