Merhabalar haftalardır, aylardır beklediğim oğlumla 36.haftada 31.12.2019 tarihinde kavuştuk🥰🌎
Erken doğum olma nedeni 35+3’de hastaneye normal nts ve kontrol için gittim nts de kasılmalarım çıktı ama ben bişey hissetmiyodum, normal bebeğimin hareketlerini hissediyordum batma kasılma hiç bişey hissetmiyodum daha sonra doktor çatı muanesi etmek istedi çatım ve kemik yapım darmış normal Doğum yapamazsın dedi hastaneye yatışını yapıp bebek için ciğer geliştirici iğne vurup 2 hafta sonraya sezeryan günü vericem dedi tektim kimse yoktu yanımda eşimle konuşmam lazım dedim çıktım dışarı konuştuk benim bebeğim tüp bebek tedavisi ile oldu ve tüp bebek doktorum sezeryan yancısı olduğu için doğumu onda yapmak istemedik o yüzden son ay doktor değiştirmiştik.
Direk tüp bebek doktorun olduğu hastaneye gittik olanları anlattık tekrardan nts derken evet yatışın yapılması lazım kasılmalarını iğne fitille durdurucaz ciğer geliştirici iğne vurucaz bebek için haftası erken olduğu için küveze girme ihtimali yüksekti tamam dedik cuma günü hastaneye yatışım yapıldı iğne serum fitil derken bebeğimin hareketlerini hissetmemeye başladım iğne ve fitillerden dolayı sakinleşmiş hareket ediyo gösteriyo ama ben hissetmiyorum 4 gün böyle hareketlerini pek hissetmedim yalvarıyorum ultrasondan bebeğimi gösterin nts bağlayın kalp atışlarını duyayım diye arada ntsye bağladılar falan derken sakinleşiyodum
Neyse aradan geçti 2 gün pazar günü doktor geldi fitil ve iğneler sakinleştirdi Kasılmalar yok bakalım son kez ultrasondan taburcu edelim bebeği beklete bildiğimiz kadar bekletelim haftası erken dedi
ultrasondan bakıldığında suyumun azaldığını ve enfeksiyonumun arttığını gördü direk tekrar yatışa aldılar biraz daha kontrol altında kalman lazım diye salı gününe kadar hastanede yattım serum iğne fitiller yine aynı
Salı öğle doktor geldi ultrasondan tekrar bakalım suyu düzeldi mi diye yine aynı daha da azalmış suyu başladım ağlamaya zaten hareketlerini hissetmiyorum bide suyu az düzelmiyo diye
Doktor sezeryana alalım beklemeyelim dedi direk kabul ettim akşam saat 17.25 da doğumum gerçekleşti şükürler olsun küveze girmedi bugün 5 günlük olduk çok şükür yanımda yatıyo tarifi olmayan duygu hisler içindeyim bakınca içim eriyo resmen Allah herkese nasip etsin inşallah 🙏🙏🥰
sormak isteklerinizi sorabilirsiniz 🙏☺️