Eda_cey bende uygun diye orayı tercih ettim ilk başta bana başkasının kargosunu gönderdi arayıp söyledim kendisine bana adres verdi bende oraya göndermeleri için kargoya verdim Kargo firması da geri göndermiş satıcıya beni aradı siz benle dalga mı geçiyorsunuz sizin yüzünüzden kargo parası vericem tekrar dedi bende kendi Kargo mu sordum doğal olarak sizinki de diğer bayana gitmiş dedi neyse diğer bayanı aradım benim kargom onda yoktu aradım tekrar durumu izah edicem daha ağzımı açmadan yeter bıktım üç kuruşluk mal aldın peşine düşüp duruyosun Allah’ın cezası dedi ve suratıma kapattı neye uğradığımı şaşırdım inanın tekrar aradığım da ise açmadı ve beni sayfadan engelledi