gzdesra Kızlar perşembe günü çok az kanamam oldu doktora gittim progeston verdi. Ama akıntım kesildi gelmiyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Bu arada 13 haftalığım.
Damla123- gzdesra bende 17. Haftadayım yaklaşık bir iki haftadır sarı o beyaz akıntılarım yok normal galiba 🙂 bebeğimde de bir sıkıntı yok bu arada bende progestan kullanıyorum
Sermec gzdesra benım gebelık başından beri cok az nadır geldı 27+4 haftalık hamıleyım hala yok gibi nerdeyse normal canım illa akıntı olması gerekmiyor
Duamucizem Damla123- benm 15 haftada tamamen kesildi akintim zaten en başından da azdı progestan nasıl kullanıyorsun vajinal mi ağızdan mj
Duamucizem Damla123- 100 lük yutuyordum günde iki ama sanki 200 lük daha faydalı gbi rahîm ağzından korkuyorum bende hep okuyunca burada 17bhaftamda 3.37 çıkmıştı şimdi 20 oldum ne kadar bilmiyorum bugünde kaşık agrım oldi sağ tarafımda batma korktum
Damla123- Duamucizem olur öyle başka bir doktora gitmiştim rahim ağzında kısalma var diye beni panikletti kendi doktoruma ölçtürdüm 39,2 mm çıktı. Gayet normal dedi. Senin ki de gayet iyi
Duamucizem Damla123- rahim ağzı yetmezliği yazıları okuyorum bu ara 4mm bile serklaj olan var neye göre yapıyorlar acaba rahîm boyu iyi ilerleyen haftalarda takip ederiz tekrar dedi esnek değil dedi ama burada okuyunca erke doğumları faln aklım karıştı iki gündür