Tecrübeli veya bilen anneler ve anne adayları
40+0 hamileyim sancılarım cok oluyor özellikle geceleri karnım sürekli taş gibi artık doğru düzgün dönemiyorum bile yatakta. Ama hiç acilmam yok doktor gecen hafta 0 dedi yine acilmam olmuyor. Sancilar artıyor tam gideyim diyorum hastaneye geçiyor sonra bidaha. Acilmam için hurma yedim evim dublex merdivenleri inip çıkıyorum ve squat yapıyorum ama başka bilgisi olan baska yapabileceğim bişey bilen varsa paylaşabilir mi benimle 🙏 Batıl inanc mi bilmiyorum ama 2 defa manda yogurdu yedim hamileyken artık ona baglamaya başladım psikolojim bozuldu doguramiyorum diye.