Kuzeyimmm İzmirde olup memnun kaldiginiz hastahane oldumu ben torbalıda yasiyorum dr taylan tutumuna gidiyorum asırı memnunum fakat fiyatlar yuksek baska doktorada gitmek istemiyorum bildigim pek yok