Meeerveunal Yenianneeee61 38+5 teyim pilates hurma yürüyüş hepsini yapıyorum ama kanala indiremiyorum çocuğu😂
Bnbalik Yenianneeee61 39+2 oldum doktor kanalda olduğunu bugün yarın geleceğini söyledi ama benim sancım yok kasılmam ise çok yok. Sguat yapıyorum sıcak su tutuyorum ve bir kaçdır tarçın içiyorum bir kaç gün önce kahve rengi akıntım oldu ama açık kahve bana da öyle gelmiş olabilir. Sağlıkla gelir umarım kızım. Son 5 bekliyorum ❤️
Sema1994 Yenianneeee61 bendeee burdaym 3 gun snra 40 haftalk olcm ama belimde agri vr bazen kasiklarima gecio
Yenianneeee61 Meeerveunal bende aynı 38+5 olduk bende herşeyi yapıyorum benimki kanalda ama doğmuyor 😀 kahverengi bi akıntı gelmişti 1 hafta önce nişan galiba
Tazeanne0134 Meeerveunal bende 38+2 çocuk kanalda ona rağmen tık yok çömelme hareketi merdiven inip çıkma bol bol su ve çorba ama tık yok daha
Tazeanne0134 Meeerveunal bende 38+2 çocuk kanalda ona rağmen tık yok çömelme hareketi merdiven inip çıkma bol bol su ve çorba ama tık yok daha
Meeerveunal Yenianneeee61 kanaldaysa yolu yarılamışsınız yine bol merdiven inip çıkma pilates hurma ve ahududu çayı rahim yumuşatıp açılma yapıyor dene istersen
Derya-58 Yenianneeee61 yalancı sancılar var başka hiç bişey yok 35.haftadan beri kanalda zaten kilosu 3700 olmuştur yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktor
Xbebek123 39+4 olduk 38+0 da çatı muayenesi yapıldı 3-4 cm acilmam var ama ne sancı ne ağrı birşey yok. Akşam rüyamda hamur gördüm rüya tabirlerine baktım hamile kadının doğumunun yakın olmasına diyor. 36.haftadan beri hurma yiyorum dhaa gelen giden yok
Bnbalik Yenianneeee61 alttan bakılmadı nst de girmedim bilmiyorum ama benim de öyle sanırım ama olsun nişanda bir şeydir gelirler yakında ☺️
Xbebek123 Yenianneeee61 inşallah hepimizin ki sağ salim gelsinler tatlım. Yaa kizlar benim hormonlar tavan yapmış durumda tüyleri agdayla almama rağmen fiskiriyorlar sizlerinde öyle mi