Selam kızlar. Eşimle kan uyuşmazlığı var ilk gebeliğim. Doktorum bi kaç test yaptı kanımda bebeği zehirlicek herhangi bsy varmı diye sonuclarım negatif cıktı %90 bi sorun olmaz dedi iğneye gerek yok dedi. Fakat baska bi doktor 28.haftada iğne yapıcaz dedi onada sonuclarım temiz cıktı yaptırmama gerek yokmus dedm ama olsun yinede yapılcak dedi🤔 Yaptırmalımıyım?
Genelde 2. Gebelikte yapıyorlar iğneyi diye duydum ama.