Mervettas Ben zaten isveçte yaşiyorum canım . AlabiLirim asLindada ..Hap ıçme veya şurup içme gibi bir huyum yok ne yazikki bebek gibiyim ..Yutma sorunu yaşiyorum ..HamiLelikte ilk 4 ay böyle haplardan tiksinince herseye bi öngörüyle yaklaşıyorum ..😣😕