Zumrutcelebi Kizlar bir gun kabizim ertesi gun ishal gibi oluyorum.normal mi boyle olmasi sizlerde de ayni durum var mi? İshal dogumun habercisi diyolar ama benim ne nisanim geldi ne de bebisim kanala girdi.hic bir belirti yok yalanci sancilarim disinda
Fasulyeninannesiii Zumrutcelebi canm 37 oldum 2 gundur bi ishal bi kabizlk oluyo bi gaz sancim oluyo falan nisan falan da gelmedi ama
Zumrutcelebi Fasulyeninannesiii bir sey yemeye de korkuyorum ishal olurda halsiz kalirsam diye.ama bir sey yemesem de halsizlik olacak.anlamadim niye boyle oldu.umarim boyle devam etmez