Aly111 Merhaba güzeller evde düşük yaptım 7 Haftalıkti bebeğim dr kürtaja gerek yok dedi ama arada gelen bir sancılarım var yürüyemiyorum bile normalmi? yaşıyanlar içimi rahatlatabilir mi? kanamam fazla yok çok şükür ama o sancılar beni mahvetti..
Faray Aly111 Batma gibi sancılar değil mi? Bende kürtajdan sonra çektim bu bir sorun değil rahim toparlanıyor. Çok geçmiş olsun 🌸