Bugün tam 15 haftalık olduk çok şükür Allah'ıma.Bir sıkıntınız olmadığı sürece 1 buçuk ay sonra gelin dediği için doktorum şuan cinsiyetimizi de bilmiyoruz inşallah 3 hafta sonra falan hayırlısı olsun sağlıklı olsun hiç farketmiyo tabi ama insan merak ediyo sadece...Rabbim hepimize sağlık ki bebeklerimiz de sağlıklı olsun inşallah hayırlısıyla.