Edafthysfayaz Merhaba arkadaşlar bugün nişanım geldi sizce doğum yakın mı böyle olup kaç günde doğum olur olur?
Elfii Edafthysfayaz merhaba nişan nasıl geldi acaba bnmde bugun tuvalette pecetece 1 damla kan geldi nişan mı acaba
Sibelgmsc Bir kaç güne bilemediniz bu gün aksama doğru sancılarınız başlar. Hayırlısıyla alırsınız inşallah bebeğinizi kucağınıza 😊
Eladila Benim gece 11 gibi nişanım gelmişti sabah 8 de suyum geldi 😊 muhtemelen bugün yarın doğum başlar 🤗
Edafthysfayaz Sancım şimdilik yok dr açılma muayenesi de yapmadı daha yarın yapacak sizce merdiven inip çıkayım yürüyüş yapıp kendimi yorsam süreç hızlanır mı?
Edafthysfayaz Elfii benim sümüksü kıvamda açık kahverengi gibi çok geldi normal akıntı şeklinde değil de daha fazlası idi
Nimet-46 Valla bir hafta dır geliyor nişanım ne gelen var ne giden 39+3 açılmam var 3 gündür 2 parmak . Nişan geldi ama oğlum gelmiyor 😂😂
Betulyavuz Nimet-46 benimde sabah 6.30 da nişanım geldi ve ara ara gelmeye devam ediyor . Sizinde mi öyle oldu ben nişanın ara ara devamlı geldiğini bilmiyordumda
Nimet-46 Betulyavuz evet canım bir anda gelmedi hepsi bir haftadır ara ara geldi dün bayağı koyu geldi . Ama sancım yok işte açılma var 2parmak dedi . Gittim gece ağrım olunca sancı yok dedi NST de kasılmam vardı sadece . 🤦🏻Bekliyorum bakalım
Betulyavuz Nimet-46 benimde şuan dediğin gibi aynı ama sancı yok doktor sancın gelsin takip et öyle gel diyor bakalım