Arkadaşlar merhaba okullarda tetanoz aşısı vurulurduk ve kolumuz ağrırdı aşı yapılan yer kabul bağlardı 2-3 gün banyo yapmazdık ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa siz okulda aşı olmadınız mı? Çünkü burda hep soruyorlar kolumun ağrısı çok fazla normal mi? İşte yara oldu normal mi diye? Duşa girilir mi vs? İlk defa mı karşılaşılıyor bu durumla? Bebek hareketlerindeki değişiklikleri tenzih ediyorum elbette. Ama merak ettim Türkiye’de okullarda bu aşı yapılmıyor muydu?