Öncelikle herkese merhaba. Egepol hastanesine giden arkadaşım eşim dostum var ise, arkadaşlar yol yakınken dönmeniz gerektiğini ennn acil durumda anlamamanız dileğiyle ama anlarsınız. 2 gün öncesi akşam 6 da ağır Miğde krampları,kusma,ateşle girdiğim hastaneden 11 bucukta çıktım. Hamilelik reflüsü adı altında bir rahatsızlığım varmış haberim yoktu. Yediğim bir yiyecekten dolayı reflüsü azmış ve üzerine bir üşütme yaşadığım icin 2 gün hiç bir şey yiyemedim. 21. Haftamdayım ve ilk gebeliğim. Vajinada ufak tefekte batmalar oluyordu. Hastaneye girdiğimde acil de duran bayan bana neyim olduğunu sorunca şikayetlerimi söyledim. Arka kısma beni alıp tamı tamına 1 bucuk saat beklettiler kadın doğumcuyu cağırıcaz diye. Ardından kimse gelmedi ve bana bulantı hafifletici bir serum taktılar ne saçmadır ki bir bucuk saat sonra. Ardından geçmezse kadın doğum polikliniği. Çıkın dediler tabiki geçmedi serumla gecicek bi ağrı değildi zaten. Yukarı çıktığımda beni doğumhaneye alcaklarını beklememizi söylediler.orada bulunan ebe,hemşire, çalışan personel sanki başlarına iş çıkarmışım gibi bana bakıyordu. Doktor geldi ve doğumhaneye girip benim karnıma ultrason cihazını tutup gördün mü bebeğinin kalbi atıyor yolu da iyi deyip senin neyin var dedi ve konuşmaya halim yoktu artık takatim de kalmamıştı aynı sorunlarımı ona da anlattım. 10 tane kan testi aldılar ve sonuçlar çıkınca aşşağıdan beni ararsın dediler ismi de Dilek hanımdı. Sonuçlarım çıkınca arttırdık ve bize bir sayfa da 3 adet ilaç göndermiş ne için olduğunu bilmeden bize söylemeden etmeden hiç bişey demeden ilaçları alın kullanın iyi akşamlar dediler. Hamileliğimin başından beri gittiğim hastane EGEPOL hastanesi tam bir ilgisiz,para sömürücü bir hastenedir arkadaşlar acil durumda kendinize asla muhatap bulamıyorsunuz ben yaşadım siz de yaşamayın.