Dmlakkayaa Kadriye-melek1 peki bundan sonra beklemenizi doktorunuz öneriyor mu benim de 40 haftam doldu yarın sezaryene almak istiyor doktorum riskli bu haftadan sonra dedi. Sizinki ne diyor ?
Deletedmom293 Kadriye-melek1 2 gün sonra 40. Hafta, hep yalancı sancılar😔 açılma yada başka bir belirti yok. Bebek kanala girmiş ama yok yani gelmeyecek gibi 😔
Asli-teberik Dmlakkayaa bende aydı durumdayım doktorum bebeğin sağlığı açısından sezeryana da hazırlıklı ol dedi yarın gideceğiz, açılma sancı nişan hiç bişey yok bende sağlık daha önemli bence normal olmasını çok çok istedim ama gelmiyor bir türlü 😁
Dmlakkayaa Asli-teberik ben de normal olmasını çok istedim bekledik haftam dolana kadar ama bebeğimin gelmeye niyeti yok :) biraz daha beklersem de kilodan dolayı normal doğum olmaz zaten gittikçe kilo alıyor çünkü. O yüzden yarın sezaryen olurum diye düşünüyorum
Kadriye-melek1 Deletedmom293 valla neden gelmiyorlar anlamıyorum zamanları da doluyor ama insan kafaya takıyor 😢 bide risk oluşuyor haliyle korku bide herkes soruyor 🙄
Deletedmom293 Kadriye-melek1 hiç sormayın iyice stres oldum. Gece bile uyanıp hareketlerini kontrol ediyorum. Doğsunlar artık gözümüzün önünde olsunlar. Birde herkesin hadi artık deyişleri yok mu..🤦🏻♀️