SezenFst Allah Allah çok ilginç canım. İlk 3 ay rahim kendini bebeğe hazırlamış çünkü. Adet düzensizliği, bu belirtiler yaşayabilirsin. Eğer bebiş planlıyorsan iyi bir kadın doğum uzmanına gidip görüşmende fayda var. O sana en doğru yolu gösterecektir canım. İnşallah Rabbim hayırlısıyla bebek versin sana