Ponciginannesi_ prilam dr hamileler için üretilmiş bi ilaç, ben yaklaşık 6,7 hafta hergün yatmadan 2 tane içtim. İnsanlar herşeyi söyler çokta şeeyapmamak lazım. Hamilesin bulanacak diyenler hele e tamam çözüm çıkmış kullanmayım mı? Hiç dert etme kötü olduğun sürece kendine de bebeğine de faydan yok hiç🙋🏼♀️