Evet bayanlar bende Allahın izniyle evladıma sağ salim kavuştum 27 Aralık 2019 Cuma saat 4de sezeryanla kızımı kucağıma aldım. Perşembe gecesinden eşimşe saat 4 e kadar uyumadık o ağladı ben ağladım durduramıyodum hiç kendimi sabah oldu saat 11 gibi çıktık evden gittik yatış işlemleri damar yolu vs derken normalde 3 de olan sezeryan saatim 4 e attı acil bir doğum geldi beni saat 3 buçukta aldılar heyecan korku hepsi bir arada sedyeyle çıktık odadan ameliyat haneye girdik doktorum geldi şakalaştı gülüştük tansiyonum çıkmış biraz onu söyledi ama korkulacak bişey yok herşey halolacak dedi neyse aldılar beni içeri spinal anestesi olduk benim canım baya yandı kendimi de kastım çünkü korktum iğne olduktan sonra hemen uzandım ayaklarımda karıncalanma oldu bi sıcaklık geldi sınra uyuştum doktorum geldi işlem başladı benim midem bulandı hemen söyledim ona göre ilaç.verildi doğum anında nefesim daraldı nefes alamadım hemen doktorum oksijen verdirdi vs sonrasında midemde karnımda baskılar çoğaldı doktorum ve hemşirenin el hareketleri hızlandı dedim tamam benim dünyam geliyor 🙈 sonrasında dünyanin en güzel sesini duydum bir oh çektim doktor kızımı gösterdi ilk tepkim ayy çok küçük daha oldu doktor da daha ne olucaktı gayette iyi bir bebek dedi ve benim dikiş işlemlerim başladı derken kızımı getirdiler ten teması kurduk ağlıyordu bana dokununca sustu ben ağlamaya başladım sonra da bi dokundu bana sımsıcaktı teni 🙈 sonra kızımı giyindirmek üzere aldılar benim dikiş işlemlerim sırasında doktorum şarkı söyledi hemşireler vs ben rahatlayayım diye kendimi kasmış olmasaydım çok rahat ve keyifli bir doğum geçirdim aslında 🙏🏻🙈 sormak istediğiniz bişey olursa cevaplamaya çalışırım kızlar rabbim herkezi evladına kavuştursun sağ.salim 🙏🏻🌸