Adet sızısı gibi yazdığınızı görünce bende sormak istiyorum sizlere . 29+0 olduk bugun iki defadır sanki adet olcakmışım gibi bacaklarım cekilmeye basladı gibi hissettim belimde de hafif imce sızı gibi ama kasıklarımda hiç ağrı olmadı bi halsizlik coktu üstüme sanki adet olcam sandım ama ağrı falan yoktu öyle cok cok hafif bişey oldu gecti doktoruma yazmadım sık olan bişey değildi bir hafta önce anca oldu birde dün aksam üstü oldu yemek pişirmeye kalkınca geldi gecti unutunca. Tehlikeli midir bu haftada sormalı mıyım doktora da ayın 20sinde falan gidicektim biraz zamanda var