Canan_olg gebe7777 Bende 17+2yim 12 ve 13 haftalar arası kesildi bulantılar 5. Haftada başlamıştı anneme çekmişim galiba 12 de kesilmiş onunda
bebecikler gebe7777 bnde 17+5 onzyd 8 mg günde bir tane yemekten hemen sonra kullanıyorum öyle kesiyor bulantıları tavsiye ederim . onun sayesinde yemek yiyorum bnde prilam hiç etki etmedi.
Damla123- gebe7777 ben 17+3 devam tedavisi prilam verdi doktor yatmadan 2 tane tabi ben kullanmıyorum çok fazla ilaç aldığım ama çoğu hamile kullanıyor doktora danışıp deneyebilirsiniz