Sbl_U merhaba gatada benim arkadaşım doğum yaptı normal doğumu bekledi o, odaları tek kişilik zaten normal odaydi ama başka özel odası var mı bilmiyorum bu arada geçen sene Ocak ayında doğum yaptı umarım değişmemiştir yanlış bilgilendirmemis olurum sizi rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🌸