Helince Merhaba arkadaşlar 16+3 haftalığım, karın basen ve gögüste çatlak oluşmaması için neler yapıyorsunuz ve hangi haftadan itibaren kullandınız? Bilgilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. 🙏🏼
Asrinbaby Helince ben öğrendiğim andan veri zeytin yağı, kakao yağı ve bebe yağı kullanıyorum. 21 haftaligim su ana kadar olmadi tabi 30 lardan sonrası en önemli zamanlar en çok o zaman oluyomus.
Bgmbgm Helince biooil yağ kullanıyorum bnde 31 haftadayim çatlağın yok ilk gebelikten olan catlaklarin var onlarda azalma var
Burcuuuuuu Ben ilk öğrendiğim andan itibaren soğuk sıkım zeytinyağı ve zadevitalin organik hindistan cevizi yağını kullandım. 34. haftadayım henüz yok çatlağım çok şükür.
Helince Burcuuuuuu Canım teşekkür ederim ama hindistan cevizi kokusunu pek sevmiyorum zeytinyağını deneyeyim kaçıncı haftada başlamıştın peki