Fkryegl canım tedirgin olma Allah’ın izniyle bir şey olmaz. Biz de 26 haftalık olduk bugün. 20 den sonra yavaş yavaş hissediyorsun gün geçtikçe hafta geçtikçe daha iyi hissedersin . Bebek her an hareket etmez onlar da uyuyor dinleniyor . Hissetmek istediğinde sol tarafına yat ve Tatlı bir şeyler atıştır hissedersin 😍 Rabbim evlatlarımızı korusun korkma tedirgin olma ki bebiş o tedirginliği hissetmesin 🙏🏻♥️