Nefesimmom Her saabah 4 kez buyuk abdeste cikiyorum bi anormallik yoktur dimi 4.gebeligim bu cok farkli cidden kizimda kabizdim
Damla2557 Bende hamile kaldığımda beri bazı günler 3 4 kez oluyor canım. Bir şey olacağını sanmıyorum. Ama sen yine doktoruna danışırsın.
Annnnneeesss Damla2557 merhaba kızlar benimde tuvalete çıkmamda sorun yok. Ama hergün değil tabi . Kabız olmayı bekliyordum olmadım çok şükür. Ama şöyle birşey var midem çok bulanıyordu iki gündür iyiyim bulanmıyo tabi ilaç kullanıyorum mide bulantısı için ama ona rağmen bulanırdı korkuyorum
Damla2557 Annnnneeesss canım hiç korkma benimde mide bulantım 1 gün içinde aniden kesildi. İçin rahat etmiyorsa doktrounşa görüşebilirsin
Annnnneeesss Doktorum mide bulanmaları için bu iyi birşey bebek büyüyor demişti, acaba büyümüyor mu dha önce düşük yaptığım için endişeliyim
Nefesimmom Annnnneeesss korkmaaa endislenme keske benimde gecse tam olarak benimde mesela dun hic olmadi bugun basladi benimde dusuklerim oldu oyle dusunme