Mombus çatı normal doğuma uygun değilse doktor söylüyor zaten, normal doğum olacak illa diye diretmeye gerek yok. Yakın bir arkadaşım yaşadı diretti illa normal doğuracağım diye 20 saat sancı çekti 3 defa suni verdiler 3 cm açılması oldu bebek karnında strese girdi kalp atışları düştü üstelik kordonu da boynuna dolanmış, hemen sezaryene aldılar az daha gecikseler bebeği yaşamıyordu. Çocuk doğdu 3. Gün gittim ziyaretine boynu mosmor kesilmişti yavrucağın. Kısacası durum şu doktorunuz ne diyorsa sözüne itimad edin.