EcitaH Benim azaldı hatta 38+3te acil sezaryene alındım ama bebeğin gelişimi iyiydi suyum sınırdayken ben fark etmeden sızıntı olmuş kontrolde ortaya çıktı, 1haftada bitmiş neredeyse.Suyu daha önce azaldığında doktorum söylemişti hareket azlığı olabilir diye.Risk yoktu ama kısmet işte 1haftada birden sızıntı olmuş ben de hiç fark etmedim öyle su gelmesi olmadı diye. Ama bebeğim sağlıklı doğdu bir sorun yaşamadık🙏🏻