burcu06 bende 37+0 im bu hafta sezeryan olucam ama günü tam kararlastirilmadi eko çekilecek öncesinde, açıklık varmı normal doğumda zorlanmazsin inşallah🙏 bebeğin kilosu nasıl benim geçen hafta alincakti bebek kilosu için 1 hafta daha bekleyelim dedi doktorum üzülme Allah'ın izniyle sağ salim yavruna kavuşacaksın keyfini çıkarmaya çalis🙏🙏