[silindi] hepimizin sınavı başka bu hayattaki. Tabi ki başkalarını görünce şikayet ederken içi sızlıyor insanın ama en azından hamile kalabiliyorsunuz bu bile önemli. Ben 5 yıldır evliyim yaklaşık iki yıldır istiyordum ama olmamıştı. İlk kez muayene olduğumda öyle kötüydü ki doktor ağlaya ağlaya muayene etmişti. Korkumdan doktora da gidememiştim tekrar. 2 yılın sonunda kendiliğinden oldu ama kaybettik. İnanın hamile kalabiliyor olmanız bile çok güzel. Ben hem hamile kalıp aynılarını yaşamaktan korkuyorum, hem de tekrar hamile kalamamaktan. Rabbim aratmasın inşallah.