Aysima123 20+6 tetanoz aşımızı olduk. Simdi heyecanla detayli ultrasonu bekliyorum. Haftaya cumartesi gidecegim 20 gundur gormuyor olacagim cok merak ediyorm 😋🤩 Varligini hissediyorum yaklasik 2 - 3 haftadir. Son bir haftadir daha da belirgindi. 2 gundur daha azaldi. Sıkıntım yok cok sukur. 2 ince battaniye, reflu yatagi, valiz seklinde yatak, bir hastane cikisi, 2 kalin battaniye aldik. Bir de halasi 6 7 tane patik yapmis daha da yapacakmis yaslarina gore😍Subattan sonra baslayacagim asil hazırlıklara da.