Senyorita Merve_arici O haftalarda bende hep aşağıda doluluk hissediyordum, doktora sorduğumda normal demişti. Siz yinede kontrolünüzde sorun doktorunuza.
dilekcy1644 Merve_arici bende aşşağoda hissediyorum birde böyle çok küçük pıt pıtlar halinde neden böyle oluyor sizede oldu mu korkuyorum ya
Merve_arici dilekcy1644 dün gece bende aynı şekildeydim ama bugun normalleşti canım belki seninde geçer
Mekamu Ben de çok aşağıda hissettim geçen hafta.. Doktorum bana bebeğimle konuşmamı söyledi. Ben de konuştum baya çık yukarı diye 😂 sonra çıktı tekrar. Sen de bir konuş istersen elinle oyna sürekli belki olur