asli_kerem 3 yıl önce ilk sezaryenimi oldum bayanlar. Şimdi 30 haftalık hamileyim. Ssvd şansım var ama emin değilim 🤔 yapan ya da çevresinde hikayesine şahit olan varsa yazabilir mi?
TwinsmomDA asli_kerem benm arkadaş yaptı iki kızının arasında 4 yaş var. İlki sezaryen ikincisi normal doğum. Küçük kızı şimdi 2 yaşında a
Ozgesn asli_kerem bende 7 yıl önce sezaryen doğum yaptım şimdi 20+5 im acaba yapabilir miyim normal dedim . Gittiğim doktorum dikişleri ben görmedim o sebeple riske atamam demişti daha sonra oradan taşındığımız için şimdi yeni doktoruma da soracağım bakalım o diyecek . Bende istiyorum aslında normal yapabilmek 🎈
Bakiberat İlk doğumun sezeryan 4.bucuk sene sonra normal doğum yaptım cok şükür sıkıntısız şimdi yaklaşık 7.seneden sonra 22.haftalık hamileyim kısmet ne nasıl olacak bakalım😉
asli_kerem Bakiberat inanılmaz kararsızım. 😕Sanıyorum doktorum da 39 un sonuna kadar bekleyip gelmezse alacak
Yaseminali 12 yaşında kızım var ilk dogumum sezeryan hem özelde hem devlette doktora sordum yapamazsın diyorlar normal doğumu
asli_kerem Yaseminali işte bu görüş ayrılığı beni bitiriyor. Benim doktorum da istersen yapabilirsin diyor. Araştırıyorum tehlikeleri var bilemedim ne yapmalı 🤷🏻♀️
NERDOGDU İkinci sezeryanında ssvdninde riskleri var. Her ikisinide doktorunuzla konuşun hangisinin artısı çoksa onu tercih edin. Çünkü bu riskler sizin ve bebeğinizin durumuna ve doktorunuzun tecrübesine göre değişir.
Bakiberat Kızlar ben yurt dışında yaşıyorum 2.seneden sonra normal doğum yaptırıyolar burda sezeryan son care olarak görüyorlar öncelik normal doğum burda hayırlısıyla doğsunlar inşAllah sağlıklıca❤️