KIZLAR MERHABA BIR SORUM OLUCAK GEBELIĞINI OGRENMEDEN ONCE BIRDEN COK LEKELENME YASAYAN OLDUMU ? benim yumutlamanin 10. Gunu koyu kahve lekem geldi adet günü (2ocak)acik pemde 2 damla leke gördum az önce yine leke godum bu normalmi ? Böyle bir durum yasayan varmi ? Sonunda ne oldu acaba bu adet belirtisi olabilirmi ? Yoksa gebelik habercisimi ?