Elifadqb Valla bugün pazara gittim hastane çıkışından tut zıbınlara eldiveninden çorabına kadar her şey vardı bende oradan aldım 😂 e -bebekte bi zıbın 19.90₺ ben tanesini 5₺ aldım. Hastane çıkışı e-bebekte 139₺ dan başlıyor 75₺e aldım. Çoçuğun yediği içtiği helal giydiği haram demişler napalım hemen büyüyorlar diye böyle yaptım😂