Niglebsatrkep ben de hafif kanamayla gitmiştim doktora progestan ve yatış verdi, senin de kanama bölgelerin var demek ki. Bebek kalp atışı gördüyseniz ilac ve yatışa devam edin. Ben kendimi iyi zannedip bikaç gün sonra kalktım biraz dolandım ayakta dolap felan düzenledim anında ağrım oldu tekrardan yattım. Bi sonraki kontrolüne ne zaman çağırdıysa o zamana kadar dinlen. Ayakta durma çok fazla. Kanama bölgen küçülüp yok oluncaya kadar ilacı da kullanıcaksın muhtemelen.