Mrv33 bende 38 deyim iki gündür kaşıntı vardı dün doktora gittim gebelik kolestazı olabilir safra asitlerine bakalım dedi. Aç şekilde verildiğinden bugün verdim, yarın tekrar kontrole gideceğim, asitlerim yüksek çıkarsa ilaç vericekmiş onu kullanacağım. Allahtan perşembe sezaryenim var. Çünkü bu tarz bir durumda hızlı bir şekilde bebeği alıyorlarmış.