Merhabalar deneyimli annneler ❤️
Bugün doktor kontrolümde bebeğin 2500 gram 48 cm oldupunu öğrendim.
normal doğumu o kadar çok istiyorum ki size anlatamam...
bu haftadan sonra artık doğum yapmaya yönelik bişeyler yapayım diyorum.. çünkü çocuk başaşağı pozisyonda ve dönme ihtimalini düşünmek istemiyorum . Aklıma bişe gelmiyor..
siz neler yaptınız ? Önerileriniz neler