Merhaba hanımlar şu an 37+2 günlük gebeyim iki gündür belim çok ağrıyor ve adet sancısı gibi sancılanıyorum bacaklarım uyuşuyor sanki kalça dan iğne yemiş gibi uyuşukluk oluyor ve cinsel organimdan bişey düşecek gibi aniden bir baskı aşağıya doğru vuruyor bide iç çamaşırım sürekli ıslak ve bu islaklik koku yapıyor doğum belirtisi mi bunlar ama belim çok ağrıyor 😢bilen varsa bu cevap yazsın lütfen doguma daha var diye telaş etmek istemiyorum 🙏