Nursnr1 Kızlar 21+2 günlük hamileyim 15 gündür düzenli bir şekilde kaburga ağrım var sadece sağ tarafımda en son doktora şikayetlerimi söyledikten sonra magnezyum verdı bugün 3. Günüm ilacı kullanalı ilk 2 gün acımı çok hafifletti ama bugün banamısın demedi uykumdan uyanıp bu mesajı yazıyorum o denli rahatsız ediyor beni napayım ben lütfen bişey soyleyın sabaha kadar ağrısı dinsin yeterki sabah acile giderim nefesim kesiliyor
Babyone Nursnr1 canım magnezyum sabah aksam kullanman gerekıyor olabılır. Ne kadr kullandın. Ilık dus veya haff bı masajda ıyı gelebılır. Benmde bu haftada basladı sırt agrım ınsaallah gecer 🙏
Pnrkrkmz Nursnr1 Aynısını ben de yaşadım, şuan 29.haftadayım, doktorum acil alt, ast karaciğer ve böbreklerime baktı bazı kan testleri yaptırdı hersey normal cıktı, bebeğin baskısı nedeniyle dedii ve gecti cok sukur
Pnrkrkmz Nursnr1 karaciğer yada böbreklerde büyüme kaynaklı olabilir demişti, tüm kontroller yapıldı şükürki hersey normalmiş
Fazilet2232 Nursnr1 o haftalardan sonra artık yara gibi acımaya başlamıştı benimde elimi bile elleyemiyodum doktoruma da söylemedim çünkü herkes bebek yer açıyo falan dedi ki öyleydide resmen akşamlrı oraya girer çıkmazdı şuan 35 haftalıgım üç haftadır falan rahatladım çok şükür heralde aşagılara indi artık☺️ Sizde korkmayın sebebi budur heralde ama rahat edemezseniz doktorunuza söyleyin ben ilk zaman elimle bastırırdım aşagı kaçardı öyle rahatlardım🤷♀️☺️
Hilalmnzk Nursnr1 canm benim de öyleydi gece uyumadan eşim zeytin yağı ile parmakları kaburgalarımın arasına sokacak derece masaj yapıyordu(o derece batıyordu ) İnan bir rahatlıyordum onun sayesinde gece rahat uyuyordum . Zeytinyağlı masaj tavsiye ederim