Dilaranne başımıza gelmiş olayı anlatıyorum kız kardeşimin bebeği uyanmıyordu altını açıyoruz ayaklarını pamukla ıslatıyoruz yok . Rengi gözleri sarardı . Çocuk baygın gibi o kadar az uyanıyordu ki . Meğersem sarılık değeri 18 olmuş . Direkt ışın tedavisine aldılar sürekli biberonla tedavi iki gün hastanede yattı . Uyanıyorsa uyandır emzir emmiyorsa hemen mama . Yarın da ilk işin bence dr a götür . Değeri baksınlar . Allah korusun direkt beyin etkileniyor .