38+5 de doktoruma gittim muayene etti açıklığım 3 cm olmuş sonra akıntım vardı zaten artmaya başladı derken ertesi günü nişanım geldi şimdi sorum şu doktora haber vermelimiyim yoksa direk hastaneye mi gitmeliyim siz böyle olunca naptınız sancım felan da yok ne yapmam gerek ?