Arkadaşlar merhaba 32+4 deyim. Normal dogum istiyorum nasip olursa. Doğumun kolay olması, açıklık için neler yapabilirim merdiven inip çıkmak, hurma yemek, squat yapmak gibi.
Önerileriniz nedir ve EN önemlisi bunlara kaçıncı hafta da başlamamız gerekir ?