Deletedmom0990 ay olurmu ya😂 inşallah hep öyle zayıf kalırsın kilo dahada ağırlaştırıyor insanı çok zor oluyor😕 ben en son 20 kilo almıştım şu an ne durumdayım bilmiyorum bile😄 afedersin totomu kaldırana kadar canım çıkıyor 🙈 ama en kısa zamanda kesinlikle şehir hastanesine gelmelisin randevu falan bekleme erkenden gel necati beye sıra al yoğun olduğu için bekleyeceksin ama inanki değiyor devlet hastanesi devlet hastanesi diye kötüleyip duruyorlar sinir oluyorum iyisi de var kötüsü de var sonuçta