Hiç bekelemedigim bi doğum oldu sabah 9akinti ve sancılarım başladı Akşam 10a kadar çektim kaynar kaynar bi düş aldım ve hastaneye gittim 4cm açılma varmış doğuma aldılar hemen 12bucukda suni sancılar vermeye başladılar 2bucukda doğum başlamıştı ve 2 45 de prensesini kucağına aldım çok şükür.darisi tüm isteyenlere inşaallah 🙏