ElifNilMom 6.haftamda benim de gorunmemisti, cunku ilk haftalarda geriden gelebiliyor gelisim. Ben vajinal bakilmasini istemistim o tedirginlikle bi hafta beklemek yerine. Vajinal bakinca gorundu. Sonra kalp atisi icin bi hafta sonra gel dedi bu sefer ultrasonda kalp atisi duyulmadi yine vajinal bakilsin dedim oylelikle kalp atisini da sata gore 7+2 de falan duymustuk. Ama bebegimin crlsi 6+4 le uyumlu gorunuyodu. Ya gec dollenme ya da ilk haftalarda geriden gelmesi normal. Sonradan gununu yakaladi zaten. Simdi 12+5 olduk sukur. Tedirgin olmayin, kese var bi haftaya bebisi gorursunuz en gec 3-4 haftaya da kalp atisi duyarsiniz insallah.