Kızlar bugün iki kez post açtım sol böbreğimde genişleme var pazartesi ürolojide ayrıntılı bakacaklar eve geldim sağ tarafımda böbreğimde inanılmaz bir ağrı var biraz şişmiş sağ böbreğimde bişey yoktu bugün napıcam bilmiyorum tekrar hastaneye gitmek istemiyorum pazartesi zaten gidicem diye çok stres oldum bi akıl verin lütfen