Viyanarin21 bunu ben de merak ediyorum.ilk doğumum 9 ay 9.gün oldu.sezeryan olacağımı bilmiyordum tabii.ikinci doğumum kontrole diye gittim guya tarih alacaktım 3 cm açilmam varmış hemen yatış verdiler sabahına ameliyata aldılar.11 yıl önce .tabii teknoloji böyle değildi.kaç haftalık olduğumu bile bilmiyordum. Ay hesabı yapıyordum çünkü 😂😂😂.Bakalım şuan 32+3 teyiz.çarşmaba kontrolüm var.bişey diycek mi ben de merak ediyorum.ama gittigim hastanede 38.haftada alıyorlarmış diye duydum.