Fatma60_ ben hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri serap hanıma gidiyorum canım şuan 21 haftalığım çok memnunum çok tatlı naif kibar bi doktor çok rahat herşeyi sorup konuşabiliyorsun randevum gelse de gitsem diye gün sayıyorum resmen🤭 değiştirmeyi de düşünmüyorum öneririm