Aydeniz09 8 . Haftaya girmek üzereyiz ama kasıklarım çok ağrıyor. Sanki iğne batıyor gibi ağrıyor. Doktor normal dedi ama bu kadarı da normal mi. Çocuğa birşey oluyor diye korkuyorum her seferinde benim gibi olan var mi?
oygenkubra Aydeniz09 evet normal , ağrı ile birlikte kan olmadıkça sorun yok . önemli olan adet kanı gibi kanın olmaması 🙏🏻
Ask_H Aydeniz09 normal canım 22 haftalığım hala ara ara kasık ağrısı oluyor rahim büyüdüğü için artan hormonlar sayesinde oluyor bu ağrılar
Babyone Aydeniz09 doktoruna sor bu konuyu bebek ıyıyse kanaman yoksa oturma pozısyonunu degstr dınlenmeye calıs yorma kendını ılk uc ay cok onemlı sen elınden geldıgınce usutmemeye dınlenmeye dıkkat et ınsallah sıkıntı olmaz canım ❤️